tiistai 25. syyskuuta 2007

Strateginen näkökulma

Keskustelimme tänään yritysbloggaamisen strategisista ulottuvuuksista. Miten kauas pilvet karkaa ja mitä kaikkea blogeilla saadaan aikaiseksi? Aloitamme kädet näppäimistössä ja jalat maassa tutkimuksen aiheesta. Olli taiteilee blogeja nuoren miehen näkökulmasta ja Helge tarkastelee strategisia pointteja. Olemme miettineet tutkimuksen työnjakoa:
  1. Suomen rooli
  2. Ruotsin rooli
  3. UK
  4. Globaalit näkökulmat
Saimme aikaan hyvän työsuunnitelman:
  1. Alueellinen työnjako
  2. Miten täsmälliseen vuorovaikutukseen blogeilla päästään
Terveydenhuollon innovaatioiden käyttöönoton hyvä, pahat ja rumat:
  1. Innovaatioiden käytäntöön vieminen
  2. Pääsemmekö aitoon vuorovaikutukseen
  3. Mietimme tapahtumabloggaamista
Kirjoitamme näistä asioista tarkemmin. Tässä muistilistaa lähipäivien toimenpiteitä varten:
  1. YouTube julkaiseminen
  2. Valokuvagallerian rakentaminen
  3. Kävijätilastoinnin kehittäminen
  4. Kommentointikynnyksen madaltaminen
  5. Tutkimus-/blogtavoitteen selkiinnyttäminen
Konkreettisia toimenpiteitä:
  1. Tuotepäällikön haastatteleminen
  2. UK haastattelut
  3. Tapahtumablogi EMG 15.11.2007 valmistelut: työnjako, kuvaukset, streaming video
  4. Neurofysiologisen yhdistyksen puheenhohtaja
  5. TEKES, Sitra, TE-keskus jne
  6. Innovaatioiden käytäntöön viemisen prosessikaavio
  7. Kokemuksia kentältä


Ei kommentteja: